.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ولادیمیر پوتین گفت آمریکا مسئول تمام هرج‌ومرج در افغانستان، اوکراین، فلسطین و عراق است و آمریکا به ادامه هرج و مرج در خاورمیانه نیاز دارد. ولادیمیر پوتین: آمریکا مسئول تمام هرج و مرج در افغانستان و فلسطین است
ولادیمیر پوتین گفت آمریکا مسئول تمام هرج‌ومرج در افغانستان، اوکراین، فلسطین و عراق است و آمریکا به ادامه هرج و مرج در خاورمیانه نیاز دارد.(ادامه)
لکنت زبان در گرانیگاه اطلاع‌رسانی (يادداشت)
(ادامه)
ترامپ ضمن انتقاد از عملکرد دولت فعلی آمریکا گفت فساد جو بایدن روز به روز بیشتر آشکار می‌شود، اما در عین حال مقامات اقدامی عملی انجام نمی‌دهند. ترامپ: بایدن فاسدترین رئیس جمهور آمریکاست
ترامپ ضمن انتقاد از عملکرد دولت فعلی آمریکا گفت فساد جو بایدن روز به روز بیشتر آشکار می‌شود، اما در عین حال مقامات اقدامی عملی انجام نمی‌دهند.(ادامه)
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه در تلاش است تا بحران غذایی جدی در جهان ایجاد کند و آن را تا مرز بحران پیش ببرد. زلنسکی پوتین را به تلاش برای ایجاد بحران غذایی در جهان متهم کرد
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه در تلاش است تا بحران غذایی جدی در جهان ایجاد کند و آن را تا مرز بحران پیش ببرد.(ادامه)
رئيس جمهور سند مورد استناد در آموزش و پروش را سند بنیادین تحول دانست و گفت: موانع اجرا بايد رفع و سند عملياتي شود / کسانیکه آمادگی تحول در آموزش و پرورش را ندارند کنار بروند/ حق التدریس معلمان بدون تاخیر در پایان هر ماه پرداخت شود ....(خبر)
(ادامه)
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به .... روایتی جدید از مثلث جلیلی، فتاح و محصولی برای کسب جایگاه معاون اولی ریاست جمهوری
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به ....(ادامه)
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است. رانت بی‌سابقه در واگذاری امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی به یک شرکت تازه کار
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است.(ادامه)
قوه قضائیه موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را موشکافانه پیگیری خواهد کرد/ برخی افراد در قضیه پیش‌ آمده بد امتحان پس دادند / جایی برای غفلت‌، اقدامات تحریک‌کننده، انتشار مطالب دروغ و انجام اقداماتی که می‌تواند جنبه مجرمانه داشته باشد، باقی نمی‌ماند ....(خبر)
(ادامه)
انتقاد رئیسی از کندی انتصابات/تسریع در برکناری بانیان مشکلات اقتصادی
اگر چه حساسیت‌های لازم در حوزه انتخاب افراد باعث شده که انتصابات در دولت با کندی صورت گیرد اما تاخیر بیش از حد در تغییر مدیران خسته و ناکارآمد دولت قبل بویژه در بخش‌های اقتصادی ، وعده‌های رئیس جمهور در رفع مشکلات اقتصادی مردم را با اختلال مواجه خواهد کرد.(ادامه)
چه کسی نامه محرمانه لاریجانی را منتشر کرد؟
در روزهای گذشته انتشار نامه دلايل شورای نگهبان در اعلام علل رد صلاحيت لاريجانی و همينطور پاسخ لاريجانی به اين نامه زمينه‌ساز گمانه‌زنی های فراوانی در فضای عمومی و رسانه‌ای كشور شده است.(ادامه)
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد.  سه رئیس جمهوری که به بنی صدر تشبیه شدند
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد. (ادامه)


«حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران در دوران حضور هشت ساله‌اش در دولت استعفا کرده است؟»؛ این سوالی است که در چند مقطع زمانی به ویژه در دولت دوم روحانی مطرح شد. ادعایی درخصوص «استعفاهای روحانی» و پاسخ رهبر انقلاب
«حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران در دوران حضور هشت ساله‌اش در دولت استعفا کرده است؟»؛ این سوالی است که در چند مقطع زمانی به ویژه در دولت دوم روحانی مطرح شد.(ادامه)
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های .... آخرین گمانه زنی‌ها از کابینه رئیسی/ تاکید بر معرفی چهره‌های جدید برای حضور در دولت سیزدهم/ با وزیران و معاونان احتمالی رئیسی بیشتر آشنا شوید
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های ....(ادامه)
پس از برکناری همتی از ریاست بانک مرکزی در روزهای ابتدایی خردادماه، امروز رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت از انتصاب رئیس کل جدید بانک مرکزی خبر داد.
رئیس کل جدید بانک مرکزی با حکم رئیس جمهور منصوب شد/ رؤسای كل بانک مرکزی چه کسانی بوده اند؟
پس از برکناری همتی از ریاست بانک مرکزی در روزهای ابتدایی خردادماه، امروز رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت از انتصاب رئیس کل جدید بانک مرکزی خبر داد. (ادامه)
بار سنگین مسئولیت ریاست‌جمهوری! (ديدگاه)
(ادامه)
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
شمال نیوز : این فعال زن اصلاح طلب گفت : مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان هستند مي‌توانند براي مشکلات کشور يک راه‌حلي پيدا کنند و همواره دلسوز مردم بوده‌اند .... فعال سیاسی اصلاح طلب : از روحانی حمایت کردیم، پشیمان هم نیستیم، قرار نیست که تمام اشتباهات گردن ما بیفتد/ مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان مي‌توانند براي مشکلات کشور راه‌حل پيدا کنند/ مطمئنیم که انتخابات بعدی را هم می‌بریم !
شمال نیوز : این فعال زن اصلاح طلب گفت : مردم مي‌دانند فقط اصلاح‌‌‌طلبان هستند مي‌توانند براي مشکلات کشور يک راه‌حلي پيدا کنند و همواره دلسوز مردم بوده‌اند ....(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید. محمود احمدی‌نژاد: یارانه هر ایرانی باید ۲.۵ میلیون تومان باشد
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید.(ادامه)
دیوید سنگر در نیویورک تایمز نوشت:  چند روز پس از آنکه فاش شد رئیس‌جمهور ترامپ خواستار گزینه‌هایی برای اقدام نظامی علیه سایت اصلی هسته‌ای ایران شده، تهران به ارسال سیگنال‌هایی ضد و نقیض روی آورد. ایران از یک طرف گام بزرگی را برای سرعت بخشیدن به تولید سوخت هسته‌ای خود برداشته و از طرف دیگر آمادگی خود برای گفتگو با جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرده است. «سیگنال های مذاکره» بین ایران و بایدن
دیوید سنگر در نیویورک تایمز نوشت: چند روز پس از آنکه فاش شد رئیس‌جمهور ترامپ خواستار گزینه‌هایی برای اقدام نظامی علیه سایت اصلی هسته‌ای ایران شده، تهران به ارسال سیگنال‌هایی ضد و نقیض روی آورد. ایران از یک طرف گام بزرگی را برای سرعت بخشیدن به تولید سوخت هسته‌ای خود برداشته و از طرف دیگر آمادگی خود برای گفتگو با جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرده است.(ادامه)
نگاهی به مناظره آخر ترامپ و بایدن
صبح امروز مناظره دوم ترامپ و بایدن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شد. و آن را باید پایان مناظره ها دانست. (ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
تمام بدبیاری‌هایِ بدشانس‌‌ترین «روحانیِ» ایران
آخرين چالش تمام رؤساي دولت‌هاي جهان در حال حاضر يک موضوع است؛ «کرونا». (ادامه)
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. صداوسيما متهم اصلی كندی اينترنت
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. (ادامه)
گیلان به آرامش نسبی رسیده است
نمکی گفت: در استان های گیلان و قم موج ورود کرونا نسبت به خروج منفی شده است.(ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
فلسطین در معامله قرن؛ موافقان و مخالفان طرح ترامپ کیستند؟/ نگاهی به نقشه فلسطین نشان می دهد که در طرح های صلح، سرزمین فلسطینیان هر روز کوچک تر می شود. (خبر)
(ادامه)
قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران از اواخر شهریور ماه وارد فاز اجرایی شده اما تا کنون بخشی از مسئولان و مدیران اقدام به ثبت فهرست اموال خود نکرده اند. از سوی دیگر قانون فعلی بدلیل ضعف هایی که دارد بعید است به ....(خبر)
(ادامه)
سرنوشت برادران رئیس‌جمهورها!
(ادامه)

وقتی مشخص‌تر در مورد محدودیت‌ها در ایران می‌پرسم، 

احمدی‌نژاد می‌گوید: «تعریف من روشن است. هیچ ارزشی با تحمیل باقی نمی‌ماند. اگر بماند اصلا دیگر ارزش نیست. هر ارزشی زمانی ارزشی است که با انتخاب آزادانه و آگاهانه همراه باشد. مذهب اگر انتخابی نباشد هیچ ارزشی ندارد. ما هیچ حدی برای آزادی انسان قائل نیستیم. البته به شما بگویم که خود واژه آزادی هم نباید به ابزار تبدیل شود. حقیقتِ آزادی، مطلق است. هیچ امری نباید موجب اسارت انسان و تحمیل به انسان بخصوص در حوزه اندیشه و باورها بشود. ما محدودیتی در حوزه اندیشه به رسمیت نمی‌شناسیم». درباره آمریکا فوت کوزه گری را بلدم اما نمی‌گویم / اگر مسئولیت داشتم مردم را در سازمان ملل به حق شان می‌رساندم / هیچ ارزشی با تحمیل باقی نمی‌ماند(خبر)
وقتی مشخص‌تر در مورد محدودیت‌ها در ایران می‌پرسم، احمدی‌نژاد می‌گوید: «تعریف من روشن است. هیچ ارزشی با تحمیل باقی نمی‌ماند. اگر بماند اصلا دیگر ارزش نیست. هر ارزشی زمانی ارزشی است که با انتخاب آزادانه و آگاهانه همراه باشد. مذهب اگر انتخابی نباشد هیچ ارزشی ندارد. ما هیچ حدی برای آزادی انسان قائل نیستیم. البته به شما بگویم که خود واژه آزادی هم نباید به ابزار تبدیل شود. حقیقتِ آزادی، مطلق است. هیچ امری نباید موجب اسارت انسان و تحمیل به انسان بخصوص در حوزه اندیشه و باورها بشود. ما محدودیتی در حوزه اندیشه به رسمیت نمی‌شناسیم».(ادامه)
ژاک شيراک درگذشت + زندگینامه
رئیس‌جمهوری اسبق فرانسه امروز (پنج‌شنبه) در گذشت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 137 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.202 seconds.